czwartek, 26 grudnia 2013

Terapia masażami błogosławieństwo naszego wieku

Czasem zdarzają się przykre sytuacje - różne wypadki, zabiegi itp. po których nierzadko jesteśmy uziemieni na kilka długich tygodni. Sama niedawno miałam zabieg chirurgiczny na kolanie. Leżenie w łóżku było dla mnie męczarnią. Owszem, miałam wystarczająco dużo czasu,żeby trochę poczytać i nadrobić zaległości, ale niemożność ruchu mnie drażnił. Postanowiłam wypożyczyć wózek inwalidzki. Nie jest to zbyt kosztowne. To godna pochwały inicjatywa, w szczególności, że często potrzebujemy wózka na niedługi okres czasu, a nie na stałe, dlatego nie warto za dużo wydawać. Usłyszałam także, że możemy wypożyczać tzw. wózki aktywne, które umożliwiają inwalidom uprawiać właściwie wszystkie sporty. Dużo więcej na temat wózków inwalidzkich i ich wypożyczania: PolySystem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz